almassite

کارخانه قالیشویی تهران

قالیشویی

کارخانه قالیشویی تهران شهر ارائه دهنده خدمات شستشوی فرش ماشینی و دستباف زیر قیمت اتحادیه ،کمترین تعرفه قالیشویی با حمل رایگان برای قالی های با متراژ بالاتر از 24 متر،همچنین مبل شویی در منزل و تعمیر مبلمان های چوبی و پارچه ای در محل مشتری یا در کارخانه قالیشویی تهران شهر

قالی و قالیچه‌ها به لحاظ جنس،کـیفیت و مـقاومت با‌ هم‌ تفاوت‌ دارند و به همان‌ نسبت شیوهء نگه داریشان نیز متفاوت اسـت.تـابش شـدید‌ نور‌ خورشید،آلودگی و رطوبت و بید از مهم‌ترین عوامل آسیب‌رسان قالی و قالیچه هستند.باید بدانید که تـمیز نـگه‌داشتن‌ قالی‌ هایتان‌ بهترین راه مبارزه با خرابی آنهاست.قبل از پاک‌ کردن قالی‌ها باید‌ از‌ ثـبات رنـگ ان مـطمئن شوید.

تعمیر و رفوی فرش در منزل یا ریشه دوزی فرش در کارگاه نیز از خدمات قالیشویی تهران شهر

تلفن تماس برای سفارش قالیشویی رفو و تعمیرات مبل تهران و شستشوی مبلمان در تهران

+ نوشته شده در  چهارشنبه 28 مهر 1400ساعت 22:24  توسط مظاهری 

نکاتی مهم یادگیری مکالمه زبان انگلیسی

 یادگیری زبان انگلیسی در اصفهاندر اين پژوهـش ابـتدا ميزان همبستگي تمايل به ارتباط در کلاس و خارج از کلاس پرداخته مي شود و پس از آن نقش دلايل يادگيري زبان از جمله شغل ، مسافرت به کشورهاي خارجي‌ ، موفقيت‌ تحصيلی ، يافتن دوستان انگليسی زبان و افزايش دانش شخصی در ايجـاد اين ارتـباط مورد پژوهش قرار مي گيرد.

٢- پيشينه ي پژوهش

نقش متغيرهاي عاطفي در يادگيري زبان و به دنبال آن تمايل به‌ ارتباط‌ به وسيله محققان بسياري مانند بيلي و همکاران (٢٠٠٠) و گاردنر (١٩٨٨) مورد بررسي و پژوهش قرار گـرفته اسـت . آنان بـر اين باورند که متغيرهاي عاطفي از جمله ويژگي هاي شخصيتي ، نگرش‌، انگيزه‌، اعتماد به نفس و تشويش در بين زبانآموزان، يادگـيري زبان دوم را تحت تأثير قرار مي دهد.

پژوهش انجام شده توسط واعـظي (٢٠٠٩) نـشان مـي دهد که انگيزه با يادگيري‌ زبان‌، ارتباط‌ مستقيم دارد. نتايج ، حاکي از‌ آن‌ است‌ که زبان آموزاني که انـگيزهي ‌ ‌بـيشتري دارند در يادگيري زبان، از موفقيت بيشتري برخوردارند. تحقيق ديگري به وسيله ي عاطف وحيد و فـردکاشاني‌ (٢٠١١‌) نـشان‌ مـي دهد که تشويش ، عاملي بازدارنده در موفقيت‌ زبان آموزي‌ است . زبان آموزاني که تشويش کمتري دارند؛ در يادگيري زبـان دوم موفق ترند. يافته هاي پژوهشي ديگر (ستينکايا،

٢٠٠٥) دال‌ بر‌ اين‌ است که زبان آموزاني کـه انگيزهي بيشتري در يادگيري زبـان، نـگرش‌ مثبت تر

به مردم انگليسي زبان، تشويش کمتر در ارتباط و دانش زباني بالاتري دارند، تمايل بيشتري به ارتباط‌ در‌ زبان‌ دوم از خود نشان مي دهند. علاوه بر اين گاردنر و کلمنت‌ (١٩٩٠‌) خاطر نشان کردند که نـگرش، استعداد، انگيزه و تشويش در موفقيت زبان دوم نقش مهمي دارند. پژوهش‌ - هاي‌ ديگري‌ که در اين راستا انجام شده است ، نشان مي دهند که نقش‌ تعامل‌ متغيرهاي‌ عاطفي ، بسيار مهم تر از نقش اين عوامل به طـور جـداگانه است و به اين‌ ترتيب‌ مدل‌ فرضي به وسيله مک اين تاير و همکاران (١٩٩٨) عرضه گرديد. اين مدل فرضي (تمايل‌ به‌ ارتباط) حاکي از اين است که تعامل ويژگي هاي عاطفي ، ارتباط درست و واقعي‌ در‌ زبان‌ دوم را تـحت تـاثير قرار مي دهد.

همانطور که قبلا عنوان شد مفهوم تمايل‌ به‌ ارتباط از مفهوم عدم تمايل به ارتباط ١ (برگون،

١٩٧٦) نشأت مي گيرد. عدم‌ تمايل‌ به‌ ارتباط نتيجه تشويش ، ترس و نـگراني اسـت که عامل بازدارنده زبان آموزان در ارتباط شفاهي است . گروهي‌ از‌ پژوهشگران (مک کراسکي و بر،

١٩٨٥؛ مک کراسکي و ريچموند،١٩٨٠) مفهوم عدم تمايل‌ به‌ ارتباط‌ را به مفهوم تمايل به ارتباط تغيير داده و آن را در توصيف تفاوت هـاي فـردي‌ در‌ ارتـباطات‌ مربوط به زبان اول به کـار بـردند. سـپس ، مک اين تاير و همکاران‌ (١٩٩٨‌) تمايل به ارتباط و رابطه آن با زبان دوم را مورد تحقيق و بررسي قرار دادند.

به منظور‌ بررسي‌ تمايل به ارتباط و نـقش آن در زبـان دوم، مـک اين تاير و همکاران‌ (١٩٩٨‌) مدل تمايل به ارتباط (شکل ١) را عـرضه‌ کـردند‌. اين‌ مدل در برگيرنده متغييرهايي است که در‌ يادگيري‌ زبان دوم نقش دارند ولي موضوع اصلي آن تمايل به ارتباط است . مدل‌ ذکر‌ شـده از شـش بـخش تشکيل‌ شده‌ است . سه‌ بخش‌ اول‌ شامل متغيرهايي است که تـمايل به‌ ارتباط‌ افراد را بر اساس موقعيت موجود نشان مي دهد و بنابراين در شرايط‌ مختلف‌ متفاوت مي باشد. سه بـخش ديگـر‌ شـامل متغيرهايي است که‌ تأثيري‌ ثابت در تمايل به ارتباط‌ دارند‌.

بخش اول اين مـدل، ارتـباط درست و واقعي را نشان مي دهد. منظور از‌ ارتباط‌ درست ؛ فعاليت هايي مانند کتاب‌ خواندن‌ و صحبت‌ کردن بـه زبـان‌ دوم در کلاس است . در‌ زبان‌ دوم

متغيري که مستقيما يادگيري زبان را تحت تأثير قرار مـي‌ دهـد‌، تـمايل به ارتباط است . بنابراين ، تمايل‌ به‌ ارتباط، بخش‌ دوم‌ اين‌ هرم را تشکيل مي‌ دهـد. بـخش سـوم ، تمايل به ارتباط با اشخاص ويژه را نشان مي دهد و بيان کنندهي‌ اين‌ است که اعـتماد بـه نفس پيش‌ نياز‌ ارتباط‌ موفق‌ است‌ . بخش چهارم نقش‌ انگيزه‌ در زبان دوم را شرح مـي دهـد کـه شامل انگيزهي ميان فردي، انگيزهي ميان گروهي و اعتماد‌ به‌ نفس‌ در زبان دوم است که از جـمله‌ مـتغيرهاي‌ فردي‌ ثابت‌ هستند‌. از‌ بين اين متغيرها انگيزهي ميان فردي و انگيزهي ميان گروهي عناصر اصـلي هـستند کـه تمايل به ارتباط با اشخاص ويژه در بخش سه را تحت تأثير قرار مي‌ دهد. بخش پنجم در بـرگيرندهي مـتغيرهايي است که تا حدي از محيط يادگيري زبان و ارتباط جدا شدهاند.

از جمله اين مـتغيرها مـي تـوان به نگرش ميان گروهي ، موقعيت اجتماعي و دانش‌ ارتباطي‌ اشاره کرد. متغيرهاي اين بخش با تأثير روي مـتغيرهاي بـخش هـاي پيشين به طور غير مستقيم تمايل به ارتباط را تحت تأثير قرار مـي دهـند. آخرين بخش اين هرم‌ به‌ محيط فردي و اجتماعي اختصاص يافته است . بر اين اساس، محيط اجتماعي به مـعناي مـحيط ميان گروهي است در حالي که منظور از محيط‌ فردي‌ متغييرهاي فردي مؤثر در ارتـباط‌ اسـت‌

تـمايل به‌ ارتباط‌ از دو ديدگاه قابل‌ بررسي‌ است . از يک سو تمايل به ارتباط ويژگي ثابتي اسـت کـه به متغيرهاي فردي وابسته اسـت (مـک کراسکي و ريچـموند، ١٩٩١). از جـمله اين مـتغيرها که تمايل به ارتباط را تحت‌ تـأثير‌ قـرار مي دهند مي توان به سن و جنسيت (مک اين تاير،

٢٠٠٢)، نگرش فرد بـه سـمت جامعه بين الملل (ياشيما، زنوک-نـيشايد و شيميزو، ٢٠٠٤)، تجربه زندگي در مـحيط مـربوط به‌ آن‌ زبان (مک‌ اين تـاير، ٢٠٠٢) و تـشويش و توانايي (مک اين تاير و کاروس ، ١٩٩٦) اشاره کرد.

مک اين تاير و همکاران (١٩٩٨‌) ديدگاه ديگر تمايل بـه ارتـباط است که مقابل ديدگاه قـبلي اسـت‌ و اينـ‌ گونه‌ تعريف مـي شـود: «آمادگي براي ورود به گـفتمان بـا استفاده از زبان دوم در زماني خاص با ‌‌فرد‌ يا افرادي خاص». يافته هاي آنان نشان مي دهـد کـه تمايل به ارتباط‌ با‌ انگيزه‌ مـيان فـردي، انگيزه مـيان گـروهي ، اعـتماد به نفس ، نگرشهاي مـيان گروهي ، دانش ارتباطي و ويژگي هاي‌ شخصيتي در ارتباط است . در اين ديدگاه که مقابل ديدگاه قبلي است ، اينـ‌ بـاور وجود دارد که‌ تمايل‌ فرد در ارتباط از طـريق زبـان دوم بـه شـرايطي کـه فرد در آن قرار دارد، وابـسته اسـت . طبق يافته هاي مک کراسکي و ريچموند (١٩٩١)، متغيرهاي عاطفي تغيير پذير مانند اينکه افراد‌ حاضر در مکالمه زبان انگلیسی تا چـه حـد بـا يکديگر آشنا هستند، تعداد شنوندگان در گفتگو، آشـنايي بـا مـوضوع بـحث ، مـيزان رسـمي بودن محيط گفت وگو و ارزيابي گفتگو کنندگان با هم بستگي دارد‌.

با‌ توجه به موضوع تمايل به ارتباط به عنوان يک عامل ثابت يا متغير، دورني (٢٠٠٥) اعتقاد دارد که تمايل بـه ارتباط از طريق زبان اول ثابت است که بيشتر به‌ شرايط‌ عاطفي و دروني فرد بستگي دارد. او اذعان مي کند که تمايل به ارتباط از طريق زبان دوم بسيار پيچيدهتر است چرا که دانش فردي بـه ويژه دانـش ارتباطي فرد‌، يک‌ عامل بسيار متغير در زبان دوم است .

پژوهشگران بر اين باورند که چون در آموزش مدرن زبان، ارتباط طبيعي و واقعي مورد توجه است ، تمايل به ارتباط امري ضروري به‌ نـظر‌ مـي‌ رسد (مک اين تاير، بيکر‌، کلمنت‌ و دونووان‌،

٢٠٠٣). به اين دليل که در آموزش مدرن زبان، هدف اصلي ارتباط واقعي است محققان بسياري از جمله مک اين تاير‌ و همکاران‌ (١٩٩٨‌، ٢٠٠٣) پيشـنهاد مـي دهند که در ديدگاه يادگيري‌ زبـان‌، تـمايل به ارتباط از طريق زبان دوم امري بسيار لازم و ضروري است .

اخيرا موضوع قابل اهميتي که در زمينه‌ تمايل‌ به‌ ارتباط ايفاي نقش مي کند، ميزان تمايل در کـلاس و خـارج‌ از کلاس است . ينگ و گـي (٢٠١٠) در يافـته هاي خود به اين نتيجه رسيدند که تعدادي از زبان‌ آموزاني‌ که‌ در کلاس تمايل نشان داده و از طريق انگليسي با يکديگر در‌ ارتباط‌ هستند، در خارج ازکلاس در شرايط واقعي که با مردم انگليسی زبان روبرو مـي شـوند، بهت‌ زده‌ به‌ نظر مي آيند و تمايل به ارتباط ندارند. مک اين تاير و همکاران (١٩٩٨‌) اذعان‌ مي‌ - کنند که تمايل به ارتباط، يکي از شاخص هاي مهم در آموزش زبان است‌ . آنان‌ اظهار‌ مـي کـنند گرچه اهـميت به دانش ارتباطي ، زبان آموزان را قادر مي سازد که‌ در‌ کلاس از طريق زبان دوم بايکديگر در ارتباط باشند ولي آنان خـارج از‌ کلاس‌ تمايلي‌ به ارتباط نشان نمي دهند. محققان بسياري از جمله مـتسوبارا (٢٠٠٧)، مـک آين تـاير‌ و همکاران‌ (٢٠٠١، ٢٠١١)، و زرين آبادي و عبدي (٢٠٠١) در تحقيقات خود دريافتند که وجود انگيزههايي‌ از‌ جمله‌ موفقيت تحصيلي ، افزايش دانش شخصي و تماشاي تـلويزيون ‌ ‌و گـوش کردن به موسيقي از طريق زبان دوم‌ از‌ عواملي هستند که ميزان تمايل به ارتـباط را در خـارج از کـلاس‌ افزايش‌ مي‌ دهند.

بنابراين مي توان گفت که تمايل به ارتباط در زبان دوم يک متغير پيشگويي‌ کـننده‌ است‌ .

(دورني ، ٢٠٠٢). دورني و اسکهان (٢٠٠٣) بيان داشتند که تمايل به ارتباط، انگيزه‌ را‌ افزايش مـي دهد. همچنين مک اين تـاير و هـمکاران (٢٠٠١) بر اين باورند که تمايل به ارتباط‌ در‌ زبان دوم متغيري است که از جهات مختلف با انگيزه ارتباط دارد‌. آنان‌ در يافته هاي خود به همبستگي عميق‌ تمايل‌ به‌ ارتباط و انگيزههاي يادگيري زبان دست يافتند. دورنـي‌ و کروموس‌ (٢٠٠٠) کروموس و دورني (٢٠٠٤) در مطالعات مربوط به دلايل يادگيري زبان و انگيزه در‌ زبان‌ دوم تمايل به ارتباط را‌ به‌ عنوان يک‌ متغير‌ مورد‌ نياز بررسي کردهاند. چنين به نظر‌ مي‌ رسد که انگيزه بيشتر براي تـمايل بـه ارتباط در زبان دوم، باعث‌ افزايش‌ تلاش زبانآموز مي شود. از سوي‌ ديگر، کلمنت و کرودينر (١٩٨٣‌) به‌ چهار دليل و انگيزهي مشترک براي‌ يادگيري‌ زبان در

بين زبانآموزان که تمايل به ارتباط را تحت تأثير قرار مي‌ دهـد‌، دسـت يافتند. اين دلايل و انگيزهها‌ عبارتند‌ از‌ شغل ، مسافرت، دوستي‌ و کسب‌ دانش در مورد جامعه‌ زبان‌ دوم.

بنابرين مي توان ادعا کرد که يکي از عوامل مهم در يادگيري زبان‌ دوم‌ و تمايل به ارتباط ، نقش دلايل يادگيري‌ زبـان‌ دوم و بـه‌ دنبال‌ آن‌ انگيزه است . لير (١٩٩٦‌) اظهار مي کند که انگيزه اگر هم مهم ترين عامل در يادگيري زبان دوم نباشد‌ يکي‌ از مهم ترين عوامل به حساب‌ مي‌ آيد‌ چرا‌ که‌ بدون وجود انـگيزه‌ و دليل‌ ، حـتي بـاهوشترين افراد هم با بهترين شـيوهي آمـوزشي مـوفقيت چنداني کسب نمي کنند. ترمبلي و گاردنر (١٩٩٥‌) به‌ دلايل‌ يادگيري زبان که موجب انگيزه مي شود‌ اشاره‌ کرده‌ و ازآن‌ به‌ عنوان‌ عامل لازم و ضـروري ياد مـي کـنند.

گاردنرو لمبرت (١٩٥٩) دلايل داشتن انگيزه در يادگيري زبان دوم را به دو دسـت تـقسيم کردهاند. دسته اول به دلايلي ١ اشاره‌ دارد که در آن زبانآموز مايل است به عنوان فردي از جامعه زبان دوم به حساب آيد. افرادي با چنين دلايلي نـگرشي مـثبت بـه سوي جامعه زبان دوم دارند. دست‌ دوم‌ دلايل ابزاي ٢ هستند. وجود چـنين دلايلي به فرد انگيزهي بيشتري در يادگيري زبان مي دهد چرا که مي توان از آن جهت ارتقاء شغلي ، ارتقاء تحصيلي و غـيره اسـتفاده نـمايد‌.

يافته‌ هاي محققاني مانند دورني و اسکهان (٢٠٠٣) نشان مي دهد که تـمايل بـه ارتباط با دلايل يادگيري زبان، ارتباط مستقيم دارد. نتايج ، حاکي از‌ اين‌ است که زبان آموزاني که‌ انگيزه‌ و دلايل قـويتري بـراي يادگـيري زبان دوم دارند، تمايل بيشتري براي ارتباط نشان مي دهند.

١-٢- هدف پژوهش

تـحقيق حـاضر از يک سـو سعي بر آن‌ دارد‌ تا همبستگي تمايل به‌ ارتباط‌ از طريق زبان انگليسي در کلاس و خارج از کـلاس را در هـر چـهار مهارت زبانآموزي يعني صحبت کردن، نوشتن ، خواندن و شنيدن در زبانآموزان ايراني بررسي نمايد. هدف ديگـر، تـحقق يافتن‌ همبستگي‌ ميان دلايل يادگيري زبان (شغل ، موفقيت تحصيلي ، سفر به کشورهاي خارجي ،

دانـش شـخصي و دوسـتي با افراد انگليسي زبان) و تمايل به ارتباط با استفاده از زبان انگليسي‌ در‌ کلاس و خارج‌ از کـلاس در مـهارتهاي يادگيري زبان است .

پژوهش حاضر درصدد پاسخگويي به سؤالات زير است :

١. آيا بين‌ تمايل بـه ارتـباط بـه زبان انگليسي در داخل و خارج کلاس در‌ چهار‌ مهارت‌ صحبت کردن، نوشتن ، شنيدن و خواندن، ارتباطي وجود دارد؟

٢. آيا بـين تـمايل به ارتباط به زبان انگليسي در داخل ‌‌کلاس‌ و دلايل يادگيري زبان (شغل ، سفر، دوسـتي ، مـوفقيت تـحصيلي و دانش شخصي ) ارتباطي وجود دارد؟

٣. آيا‌ بين‌ تمايل‌ به ارتباط به زبان انگليسي درخارج از کلاس و دلايل يادگيري زبـان (شـغل ، سـفر، دوستي ، موفقيت‌ تحصيلي و دانش شخصي ) ارتباطي وجود دارد؟

٣- روش پژوهش

٣-١- نمونه ها

در اين پژوهش ٦٠‌ زبـان آمـوز ايراني شرکت‌ کرده‌ اند. نمونه زنان و مردان ٢٢-١٦ ساله اي بودند که براي فراگيري زبان انگيسي در دو مؤسسه نـويد و سـپهر در اصفهان ثبت نام کرده بودند. از اين ٦٠ شرکت کننده ٢٨‌ نفر مرد و ٣٢ نفر زن بودند. لازم بـه ذکـر است که شرکت - کنندگان دانش آموزان دبـيرستان و دانـشجويان دانـشگاه با رشته هاي مختلف بودند.

٣-٢- ابزار پزوهـش

در اين تـحقيق از پرسش نامه‌ مک‌ اين تاير و همکاران (٢٠٠١) استفاده شده است . اين پرسش نامه جهت تعيين تـمايل بـه ارتباط در زبان انگليسي داخل و خـارج کـلاس و همچنين تـعيين دلايل يادگـيري زبـان انگليسي تهيه و تدوين شده‌ است‌ کـه شـامل ٧٤ سؤال است ؛ ٢٧ سؤال مربوط به تمايل به ارتباط در کلاس، ٢٧ سؤال مربوط بـه تـمايل به ارتباط خارج کلاس و

٢٠ سؤال مـربوط به دلايل يادگيري‌ زبان‌ انـگليسي اسـت . اين پرسش نامه به شکل ليکـرت چـهار

و پنج گزينه اي است . جهت نيل به اهداف مورد نظر، پژوهشگران ابتدا بعضي از سـؤالات

پرسـش نامه مورد تجديد نظر‌ قـرار‌ دادنـد‌. عـلاوه بر اين متغييرهاي جـنسيت‌ و سـن‌ به‌ پرسش نامه اضـافه گـرديدند. لازم به ذکر است که پرسش نامه به زبان انگليسي بود.

جهت بررسي پايايي پرسش نـامه اصـلاح‌ شده‌، ابتدا‌ در يک تست آزمايشي از ١٠ نفر کـه‌ هـمگي‌ ويژگي جـامعه آمـاري را داشـتند، خواسته شد به سـوالات پرسش نامه پاسخ دهند. سپس با استفاده از نرم افزارآماري‌ SPSS‌ گونه‌ ١٨، پايايي (آلفاي کرونباخ) و روايي پرسش نامه مـحاسبه گـرديد که‌ به ترتيب ٠/٩٤ و ٠/٧٦ است که مـقادير قـابل قـبولي اسـت .

٣-٣- روش گـردآوري وتحليل داده ها

پس از تـهيه‌ پرسـش‌ نامه‌ اصلاح شده و بررسي پايايي و روايي آن در فروردين ١٣٩١ از ٦٠‌ نفر‌ که به صورت تصادفي از دو مؤسسه زبان انتخاب شده بودند خـواسته شـد بـه آن پاسخ‌ دهند‌. پرسش‌ نامه ها با کـسب اجـازه از اسـاتيد و مـديران مـؤسسات در آغـاز هر‌ کلاس‌ توزيع‌ گرديد و سپس نمرات خام محاسبه شد. لازم به توضيح است که مدت زمان پاسخ‌ گويي‌ به‌ پرسش نامه ٣٠ دقيقه بود.

براي تحليل دادهها از نرم افـزار آماري SPSS گونه‌ ١٨‌ استفاده شد. به اين ترتيب ابتدا هبستگي بين تمايل به ارتباط در کلاس‌ و خارج‌ از‌ کلاس محاسبه گرديد و پس از آن همبستگي بين دلايل يادگيري زبان و تمايل به ارتباط‌ در‌ کلاس و خارج از کلاس بدست آمد.

٤- نـتايج

بـراي پاسخ به اولين سؤال که‌ آيا‌ بين‌ تمايل به ارتباط در کلاس و خارج از کلاس ارتباطي وجود دارد يا خير از آزمون‌ همبستگي‌ پيرسون استفاده شد. جدول ١ درجات همبستگي تمايل به ارتباط را در کلاس‌ و خارج‌ از‌ کلاس نـشان مـي دهد. بر اساس اين جدول، درجات همبستگي معناداري بين تمايل به ارتباط‌ در‌ تمام‌ مهارتهاي يادگيري زبان (صحبت کردن، شنيدن، خواندن و نوشتن ) در کلاس و خارج از‌ کـلاس‌ وجـود دارد که از ٨٣/ ٠ – ٠/٦٠ ( > p

٠١.) متغير است .

جدول ١. ضـريب هـمبستگي بين تمايل به‌ ارتباط‌ در کلاس و خارج از کلاس

شنيدن خارج از کلاس نوشتن خارج از‌ کلاس‌ خواندن خارج از کلاس صحبت کردن خارج‌ از‌ کلاس‌

*0/60 شنيدن در کلاس *0/82 نوشتن در‌ کـلاس‌ *0/83 خـواندن در کلاس *0/66 صحبت کردن در کـلاس

*p <.01.

بـه همين‌ ترتيب‌ ، براي پاسخ به سوال دوم‌ که‌ آيا بين‌ تمايل‌ به‌ ارتباط در کلاس و دلايل يادگيري زبان‌ انگليسي‌ يعني شغل ، سفر، دوستي با افراد انگليسي زبان، موفقيت تحصيلي و افزايش دانش‌ شخصي‌ ، ارتـباط وجـود دارد يا خير از‌ آزمون همبستگي پيرسون استفاده‌ گرديد‌.

همان گونه که در جدول‌ ٢ نشان‌ داده شده است ، درجات همبستگي از ٠/٤٥-٠/٢٠ متغير است که روابط معناداري‌ در‌ بين آنها مشاهده مي شود‌.

جدول‌ ٢. ضريب‌ همبستگي تمايل بـه‌ ارتـباط‌ در کلاس و دلايل يادگـيري‌ زبان‌

تمايل به ارتباط در کلاس موفقيت تحصيلي دانش شخصي دوستي مسافرت شغل

صحبت کردن‌ **0/45‌ **0/34 **0/38 **0/35 **0/36

خواندن **0/45‌ **0/36‌ **0/31 0/23‌ 0/23‌

نوشتن‌ **0/43 *0/30 **0/32 0/20‌ 0/25

شـنيدن **0/34 **0/31 *0/30 0/26 0/27

**p < .001 *p < .01

براي پاسخ به سومين‌ سوال‌ که آيا بين تمايل به ارتباط‌ در‌ خـارج‌ از‌ کـلاس‌ و دلايل يادگـيري زبان‌ انگليسي‌ يعني شغل ، سفر، دوستي با افراد انگليسي زبان، موفقيت تحصيلي و افزايش دانش شخصي ارتباط وجـود ‌ ‌دارد‌ يا‌ خـير‌ از آزمون همبستگي پيرسون استفاده گرديد. همانگونه‌ که‌ در‌ جدول‌ ٣ نشان‌ داده‌ شده درجات هـمبستگي از ٠/٥٠-٠/٢٩ مـتغير مـي باشد که در تمام موارد به استثناي همبستگي ميان مسافرت و خواندن، روابط معنادار مشاهده مي شـود.

جدول ٣. ضريب همبستگي‌ تمايل به ارتباط در خارج از کلاس و دلايل يادگيري زبان

تمايل به ارتـباط خارج از کلاس موفقيت تـحصيلي دانـش شخصي دوستي مسافرت شغل

صحبت کردن **0/42 **0/40 **0/50 **0/42 **0/49‌

خواندن‌ **0/42 **0/43 **0/35 **0/34 **0/40

نوشتن **0/38 *0/30 **0/38 0/29 **0/35

شنيدن **0/40 **0/34 **0/40 **0/50 **0/37

*p < .01 **p < .001

جداول ٢ و ٣ نشان مي دهند که از ميان ٥ دليل‌ يادگيري‌ زبان انگليسي ؛ موفقيت تحصيلي ، دانش شخصي و دوستي با افراد انگليسي زبان، روابط معناداري با تـمايل به ارتباط در کلاس و خارج از کلاس دارند‌. در‌ حالي که دو دليل شغل‌ و مسافرت‌ بطور ويژه با تمايل به ارتباط خارج از کلاس، داراي ارتباطي معنادار است .

٥- بحث و بررسي

يافته ها و نتايج نشان مي دهد که بين تـمايل‌ بـه‌ ارتباط در کلاس و خارج‌ از‌ کلاس، رابطه معنادار بسياري وجود دارد. اين رابطه ي معنادار را مي توان در هر چهار مهارت يادگيري يعني صحبت کردن، شنيدن، خواندن و نوشتن مشاهده کرد. همبستگي هاي معنادار دال بر‌ اين‌ اسـت

کـه زبان آموزان ايراني نه تنها تمايل به ارتباط به زبان انگليسي در کلاس را دارند بلکه مايلند اين ارتباط را در خارج از کلاس نيز داشته باشند.

علاوه‌ بر‌ اين يافته‌ ها نشان مي دهد کـه هـمبستگي هاي معنادار تمايل به ارتباط درخواندن و نوشتن داخل و خارج کلاس به‌ ترتيب ٠/٨٢ و ٠/٨٣ است . در حالي که ميزان اين همبستگي در‌ مورد‌ صحبت‌ کردن و گوش کردن به ترتيب ٠/٦٦ و ٠/٦٠ است . بر اين اساس مي تـوان ادعـا کـرد که هدف ‌‌زبان‌ آموزان ايرانـي از يادگـيري زبـان انگليسي تمرين نيست . هدف اصلي ، توانايي استفاده از‌ آن‌ در‌ موارد ضروري است . در محيط هايي همانند ايران، زبان آموزان هر زمان مايل باشند مـي‌ تـوانند خـارج از محيط کلاس از مهارتهاي خواندن و نوشتن استفاده کنند. بـراي مـثال‌ آنها مي توانند از‌ مجلات‌ و کتابها و متون انگليسي و اينترنتي استفاده کنند. علاوه بر اين ، آنان مي توانند هر زمان که لازم اسـت مـقاله ، پيامـک و ايميل هاي انگليسي بنويسند.

همانطور که گفته شد همبستگي صـحبت کردن و شنيدن‌ در کلاس و خارج از کلاس معنادار است اما از دو مهارت ديگر کمتر است . چنين استنباط مي شود که هـدف زبـانآموزان ايرانـي از ارتباط با معلمان و همکلاسي هاي خود در کلاس‌، تمرين‌ انگليسي است . آنـها مـمکن است در خارج از کلاس فرصت رويارويي با شرايطي که آنان را وادار به استفاده از زبان انگليسي کند، نداشته باشند و صـحبت کـردن بـه زبان انگليسي‌ با‌ يکديگر خارج از کلاس ، مطلوب به نظر نمي رسد چـرا کـه هـمه آنها زبان مادري يکساني دارند. همانطور که نتايج نشان مي دهد، همبستگي ها مـعنادار هـستند. بـنابراين مي‌ توان‌ گفت که زبانآموزان ايراني در خارج از کلاس نيز مايل به ارتباط شفاهي هـستند. آنـان در خارج از کلاس مي توانند به تماشاي برنامه - هاي تلويزيون به زبان انگليسي‌ بـپردازند‌، آهـنگ‌ هـاي انگليسي گوش کنند، با‌ توريست‌ ها‌ در ارتباط باشند و به ديگر کشورهاي خارجي سفر کـنند.

هـمبستگي هاي معنادار بين تمايل به ارتباط در کلاس و خارج از کلاس‌ نشان‌ مي‌ دهد کـه تـفاوتهاي فـردي براي تمايل به ارتباط‌ در‌ زبان دوم در هر شرايطي ثابت است . اين نتيجه اي است که مک اين تاير و هـمکاران (٢٠٠١) و هـمچنين زرين‌ آبادي‌ و عبدي‌ (٢٠١١) نيز به آن رسيدهاند. مک کراسکي و ريچموند (١٩٩١) معتقدند‌ که درجـات هـمبستگي قـوي در تمايل به

ارتباط در محيط هاي مختلف ، نشان دهندهي اين است که تمايل‌ به‌ ارتباط‌ در افراد در شـرايط مـختلف هـمواره يکسان است . بنابراين مي توان‌ نتيجه‌ گرفت که تمايل به ارتباط در بـين ايرانـيان با ويژگي هاي فردي آنان مرتبط است و تمايل‌ به‌ ارتباط‌ در کلاس و بيرون از کلاس تحت کنترل تـفاوتهاي فـردي آنها است . بدين‌ ترتيب‌ اگر‌ فردي در کلاس تمايل خود را براي برقراري ارتـباط در زبـان دوم ابراز کند‌ به‌ همين‌ نسبت در محيط خـارج از کـلاس نـيز اين تمايل را نشان مي دهد.

علاوه‌ بر‌ اين هـمانگونه کـه از جداول ٢ و ٣ پيدا است تمايل به ارتباط با دلايل يادگيري‌ زبان‌ داراي‌ روابط معناداري است . چنين نـتايجي حـاکي از آن است که علاوه بر ويژگـي هـاي‌ فردي‌، بـسياري ديگـر از مـتغيرهايي که تمايل به ارتباط را تحت تـاثير قـرار مي‌ دهند‌ به‌ شرايطي که فرد در آن قرار دارد، مربوط مي شود (مک اين تـاير و هـمکاران، ١٩٩٨‌). همانگونه‌ که از يافته هاي مک اين تـاير و همکاران (١٩٩٨) و گاردنر (١٩٨٥) مشخص‌ شـد‌ داشـتن‌ انگيزه و هدف در يادگيري زبان دوم مـيل بـه ارتباط از طريق آن زبان را افزايش‌ مي‌ دهد‌. بنابراين ، در پژوهش حاضر با در نظر گرفتن دلايل يادگـيري زبـان و تمايل‌ به‌ ارتباط، ١٣ رابطه مـعنادار بـين دلايل يادگـيري و تمايل به ارتـباط در کـلاس و ١٩ رابطه معنادار بين‌ دلايل‌ يادگـيري و تـمايل به ارتباط خارج از کلاس وجود دارد. همانگونه که ملاحظه‌ مي‌ شود تعداد روابط معنادار بـين دلايل يادگـيري‌ و تمايل‌ به‌ ارتباط خارج از کلاس بـيش از اينـ‌ تعداد‌ در کـلاس اسـت . مـک اين تاير و همکاران (٢٠٠١) و زرين آبادي و عـبدي (٢٠١١) نيز‌ در‌ يافته هاي خود به نتايج‌ مشابهي‌ دست يافتند‌. بنابراين‌ ، به‌ دليل اين که مطالعات مختلف در‌ زمـينه‌ دلايل يادگـيري و تمايل به ارتباط در محيط هاي مـختلف صـورت گـرفته اسـت‌ مـي‌ توان نتيجه گـرفت کـه بدون توجه‌ به زبان اول و فرهنگ‌ ، روابط‌ معنادار بين دلايل يادگيري زبان‌ با‌ تمايل به ارتباط خارج از کـلاس بـيشتر اسـت . بدين ترتيب مي توان گفت‌ که‌ تـمايل بـه ارتـباط در ايرانـيان‌ ويژگـي‌ ثـابتي‌ ندارد. اهداف و انگيزههاي‌ آنان‌ مانند يافتن شغل مناسب‌ و مسافرت‌ به کشورهاي خارجي باعث مي شود که آنها براي يادگيري زبان انگليسي و به دنبال‌ آن‌ ارتباط در اين زبان اشـتياق بيشتري‌ از‌ خود نشان‌ دهند‌.

آموزشگاه زبان انگلیسی در اصفهان

آموزش غیر حضوری زبان انگلیسی

آموزش آنلاین زبان انگلیسی با واتس اپ

آموزش آیلتس در اصفهان

با‌ توجه به يافته هاي‌ اين تحقيق ، مي توان ادعا کرد که هدف نهايي زبانآموزان ايراني از يادگيري زبان انگليسي‌ استفاده‌ از آن در مواقع مورد نياز‌ است‌ . استفاده‌ از‌ زبان‌ در کـلاس بـراي‌ تمرين‌ بيشتر جهت آمادگي براي به کارگيري آن در خارج از کلاس است . آن ها کلاس زبان‌ را‌ به‌ طور مجازي به کار مي برند تا‌ بتوانند‌ در‌ خارج‌ از‌ کلاس‌ و در مواقع نياز از آن استفاده کنند.

عـلاوه بـر اين مي توان اين گونه نتيجه گرفت که برخلاف اين انتظار که دلايل يادگيري در محيط هايي مانند‌ ايران ابزازي باشد دلايل يادگيري زبان انگليسي در بين زبان آموزان ايراني هـم ابـزاري است و هم اينکه آنان مـايل هـستند با جامعه انگليسي زبان يکي شده و مورد قبول واقع شوند‌. بر‌ طبق نظرات گراهام (١٩٩٤) يکي شدن با جامعه زبان دوم، الزامأ به معناي تماس مـستقيم بـا آن جامعه نيست . بنابراين بـا تـوجه به نتايج اين تحقيق چنين استنباط مي‌ شود‌ که زبانآموزان ايراني ممکن است به اين دليل زبان انگليسي را فراگيرند که قصد سفر به کشورهاي خارجي را دارند و يا مي خواهند‌ در‌ خارج از کشور به ادامه‌ تـحصيل‌ بـپردازند. از سوي ديگر استفاده از تکنولوژي اينترنت اين امکان را براي آنان فراهم کرده تا با استفاده از گفتگوي تلفني تصويري ١ و فيس بوک‌ با‌ افرادي با مليت ها‌ و زبانهاي‌ مختلف ارتباط پيدا کرده و دوست شوند. نـتايج اين پژوهـش ، اهميت ايجـاد انگيزه در زبانآموزان را به معلمان زبان انگليسي خاطر نشان مي کند. زبانآموزاني که با کاربرد و دلايل يادگيري زبان‌ انـگليسي‌ آشنا مي شوند انگيزهي بيشتري از خود نشان داده و در يادگيري موفق تر هـستند. پس مـعلمان زبـان بايد اهميت يادگيري زبان انگليسي را براي زبانآموزان روشن سازند. در نتيجه ، زبانآموزان‌ فهم‌ و هدف بهتري‌ از يادگيري زبان دارنـد ‌ ‌و سـعي و تلاش بيشتري از خود نشان مي دهند. در پايان بايد گفت که‌ اين پژوهش داراي محدوديت هايي بـوده اسـت . يکـي از اين محدوديت‌ ها‌، تاکيد‌ صرف بر تاثير دلايل يادگيري زبان درتمايل به ارتباط بوده است در حالي کـه يکي از متغيرهاي ‌‌مهم‌ در اين رابطه ، مولفه جنسيت است . در اين پژوهش نشان داده نشده است‌ که‌ چـگونه‌ زنان و مردان در تمايل بـه ارتـباط داخل و خارج کلاس از يگديگر متفاوت هستند

منبع: آموزشگاه زبان انگلیسی در اصفهان

+ نوشته شده در  چهارشنبه 28 مهر 1400ساعت 22:25  توسط مظاهری 

اجاره کوتاه مدت اصفهان اجاره سوئیت ارزان

اسکان در اصفهان و اقامت موقت در اصفهان وآشنایی با شهر اصفهان با سایت بهین اسکان اجاره کوتاه مدت آپارتمان در اصفهان قیمت اجاره آپارتمان مبله در اصفهان خانه اجاره ای یک شبه در اصفهان خانه اجاره ای روزانه در اصفهان نزدیک سی وسه پل اجاره سوئیت ارزان در اصفهان قیمت کرایه اتاق در اصفهان اجاره خانه مجردی در اصفهان اجاره اتاق در اصفهان اجاره آپارتمان مبله در اصفهان isfahan province, isfahanخانه اجاره ای یک شبه در اصفهان خانه اجاره ای برای مسافران در اصفهان خانه اجاره ای روزانه در اصفهان نزدیک سی وسه پل اجاره خانه دو روزه در اصفهان قیمت خانه اجاره ای برای مسافران در اصفهان اجاره کوتاه مدت اصفهان اجاره سوئیت ارزان در اصفهان اجاره اتاق در اصفهان قیمت کرایه اتاق در اصفهان سایت رزرو اسکان فرهنگیان ،سامانه اسکان فرهنگیان در شهر های مختلف ایران،سایتی برای رزرو اینترنتی اجاره آپارتمان مبله در اصفهان ستاد اسکان فرهنگیان

+ نوشته شده در  چهارشنبه 28 مهر 1400ساعت 22:23  توسط مظاهری 

مبل شویی در منزل شمال تهران 09124199829

شستشوی مبل در منزل تهرانشستشوی مبلمان همواره یکی از دغدغه های زندگی امروزی است. اگر به دنبال خدمات شستشوی مبل در تهران  و یا خشکشویی مبلمان هستید. کافیست با شماره شعبات کارخانه قالیشویی  آدینه، در سراسر تهران، کرج، لواسانات، شهریار، اندیشه، تبریز و … تماس بگیرید. و یا از طریق سایت سفارش آنلاین دهید.

مبل شویی در تهران انجام شستشو توسط افراد مجرب و با سابقه

استفاده از دستگاه های مجهز و روز دنیا

استفاده از شامپوی درجه یک آلمانی شامپوی تگزافون

خدمات قالیشویی در تهران به صورت سنتی دستی و یا با ماشین

آقای عمرانی 09124199829

+ نوشته شده در  چهارشنبه 28 مهر 1400ساعت 22:25  توسط مظاهری 

تخریب ساختمان کلی و جزئی در اصفهان

تخریب ساختمان کلی و جزئی از ساختمان
سوراخ زنی برای کانال کولر .. کونتر آب ..لوله فاضلاب
تراشیدن دیوارها کاشی شده و گچ وخاک
کفهای که سرامیک شده و موزائیک شده و بتونی
پشت بام ..آسفالت .. ایزوگام..قیرگون..
تخلیه کل نخاله با تراکتور ونیسان و ایسوزو حمل نخاله

جامع ترین اطلاعات مشاغل شهر اصفهان در سایت نیازمندی های اصفهان، ثبت آگهی در این سایت رایگان است

با بهترین ابزارها بصورت شبانه روزی در سرتاسر اصفهان

0913___691__11__56
0916___524__24__90

+ نوشته شده در  چهارشنبه 28 مهر 1400ساعت 22:22  توسط مظاهری 

سنگ تراورتن ارزان قیمت

سنگ تراورتن ارزان قیمت
 

ایجاد نمای زیبا و فاخر با قیمت مناسب با سنگ تراورتن ارزان قیمت شکلاتی /قیمت ها را شکستیم در خرداد سال 1397 اوج گرانی مصالح ساختمانی در کشور

زیبا  +  ارزان = تراورتن شکلاتی سبلان ،  ارزانترین سنگ نما

سنگ تراورتن شکلاتی که با نام های دیگری مانند آقا محمدی یا کاشان نیز شناخته میشود ، به دلیل ثابت بودن رنگ و ساب پذیری بالا و تخلخل کم در کلیه فضاهای ساختمان کاربرد دارد.

همچنین از این سنگ بدلیل تراکم بالا و تخلخل کم می­ توان در سنگفرش استفاده نمود.

کارخانه و سنگبری سازند استون فراوری و فروش انواع سنگ ساختمانی طبیعی با قیمت های رقابتی

برای خرید با شماره 09134090995 تماس بگیرید


سنگ تراورتن ارزان/ سنگ تراورتن ارزانترین/ سنگ تراورتن ارزان قیمت/ ارزان ترین سنگ تراورتن/ /سنگ نما ارزان /انواع سنگ نما ارزان/ ارزانترین سنگ نما/ ارزانترین /سنگ نما ساختمان/ سنگ نما ارزان قیمت/ ارزان ترین سنگ نما/ سنگ نمای ساختمان ارزان/ /سنگ ارزان سنگ ارزان قم/ سنگ ارزان برای کف/ سنگ ارزان برای نما/ سنگ ارزان نما/ سنگ ارزان کف/ ارزانترین سنگ نما/ ارزانترین سنگ آنتیک/ ارزانترین سنگ تراورتن/ ارزانترین سنگ گرانیت/ /ارزانترین سنگ پله سنگ ارزان قیمت/ ارزان سنگ پله/ سنگ تراورتن ارزان قیمت/ سنگ آنتیک ارزان/ سنگ انتیک ارزان/ سنگ انتیک ارزان قیمت/ سنگ اوپن ارزان/ سنگ پله ارزان/ سنگ پله ارزان تهران/ سنگ پله ارزان قیمت/ سنگ تزیینی ارزان/ سنگ ترورتن ارزان/ /ارزان ترین سنگ نما ارزان ترین سنگ/ ارزان ترین سنگ قبر/ ارزان ترین سنگ ساختمانی/ خرید سنگ ارزان/ خرید سنگ ارزان قیمت/ سنگ آنتیک ارزان دراردبیل/ سنگ روشویی ارزان/ سنگ راف ارزان/ سنگ زینتی ارزان/ سنگ ارزان ساختمان/ سنگ سفید ارزان/ فروش سنگ ساختمانی ارزان/ سنگ تراورتن ارزان/ / سنگ فرش ارزان/ فروش سنگ ارزان/ سنگ نما ارزان قیمت/ سنگ آنتیک ارزان قیمت/ سنگ های ارزان قیمت/ /سنگ کف ارزان قیمت /سنگ کابینت ارزان/ سنگ کاری ارزان/ سنگ کورین ارزان/ سنگ گرانیت ارزان/ سنگ گرانیت ارزان قیمت/ سنگ پله گوهره ارزان/ سنگ لاشه ارزان/ سنگ مصنوعی ارزان/ سنگ مرمریت ارزان/ سنگ مرمر ارزان

+ نوشته شده در  چهارشنبه 28 مهر 1400ساعت 22:21  توسط مظاهری 

اجاره آپارتمان های مبله شیک برای مسافران نوروزی در اصفهان

بهین اسکان اصفهان افتخار دارد که در ایام نوروز ،ایام تعطیل،و ایام سالمیزبان مهمانان ،توریستها،تجار ،همراهان بیمار،خانواده های دانشجو  باشد.

در این خصوص با اضافه کردن واحدهای نوساز و‌ لاکچری با امکانات کامل پذیرای خانواده های محترم باشد.
-ارایه قیمتهای مناسب و به صرفه
-ارایه راهنما و لیدر جهت دسترسی به مکانهای دلخواه
-پیک  و اژانس مناسب
-تنوع واحدها یکخواب،دوخواب،سه خوابه با قیمت های مختلف
-تخفیف ویژه به مسافران و مشتریان دایمی
با بهین اسکان سفر خوبی را تجربه خواهید کرد

تلفن:09131291290   وب سایت:http://behineskan.com

+ نوشته شده در  چهارشنبه 28 مهر 1400ساعت 22:19  توسط مظاهری 

وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان

 وکیل در اصفهان وکیل خوب در اصفهان وکیل پایه یک دادگستری اصفهان

موسسه حقوقی سازش گستران ایرانیان با مدیریت وکیل پایه یک دادگستری به شما کمک می نماید که مناسبات اجتماعیتان به درستی تنظیم و در امور حقوقی ، خانوادگی ، تجاری ، ارثی ، اداری بهترین مشاوره ها را اخذ نمایید 

قبول کلیه دعاوی توسط وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان
دعاوی املاک :سرقفلی، خلع ید، تخلیه، مشارکت در ساخت، فسخ مبایعنامه، مطالبه اجاره بها کمیسیون ماده 100 شهرداری، الزام به تنظیم سند، حق کسب و پیشه و ...
دعاوی خانواده :طلاق توافقی بدون حضور زوجین در دفترخانه و دادگاه، طلاق از ناحیهزوج و زوجه، مهریه، نفقه، اجرت المثل، حضانت فرزند، سلب حضانت و ...
دعاوی کیفری :کلاهبرداری ، فروش مال غیر ، تصرف عدوانی ،سرقت، مواد مخدر و ...
دعاوی حقوقی :مطالبه وجه چک ، سفته ، ارث و وصیت ، وقف

برای حل مشکلات حقوقی خود و برای داشتن یک وکیل خوب در اصفهان با ما تماس بگیرید

وکیل در اصفهان تلفن وکیل در اصفهان

ایمیل: [email protected]    

تلفن:09134744185

 وب سایت:http://ayineedalat.com

 

+ نوشته شده در  چهارشنبه 28 مهر 1400ساعت 22:18  توسط مظاهری 

Iran Rabby | Rabbi Dates


Date Price Rabbi Sale Date Rabbi Date Properties Rabbi Date Rabbi Date Photo Rabbi Gift Date Rabi.

Rabbi Date is a semi-dried date fruit which can be kept in normal temperature of room !the date is available in relative sizes , attractive black color and soft texture. There is another kind of Rabbi Date Which is smaller, moredry and is so hard! Rabbi Date fruit is one of the most important productions of Sistan and Baluchestan province. After Stamaran,Shahani,Mazafati and Kabkab ,Rabbi Dates fruit has the most economic value in Iran ! Iranshahr and Zabol has high quality Rabbi date and in the Chahbahar and Saravan its quality is good!
Rabbi Datedue to the natural nutritious substances has high nutritious value. Thevital substances of this fruit are Lactose and Fructose which are rich source of natural sugar and is not harmful for those who are suffered from high blood sugar. Iranian Rabbi Dates fruit is an appetizer which prevent from cancer of digestive system , improve gastrointestinal function , helps to relieve nervous tensions and treatments of diseases such as Anemia and high fat level.
Remember, if you take too much date, the date fruit due to excessive sugar content which mostly includes simple sugars will cause to weight-gain. Latest provided research has shown dates due to being classified in fruits group includes all benefits of vegetables and fruits ,moreover, its trace amount of fat has resulted to be considered as a low-fat nutritious food! 
Annually wide range of Rabbi Date is cultivated in Saravan city which in addition to consumption in the inteal markets of country are export to Central Asia , India and Pakistan.
In the inteational and export markets ,Rabbi Dateis known as a semi-dried date fruit which has notable economic benefitsfor palm owners .Cultivated dates in Sistan and Baluchestan province due to its high quality are known as pure gold .Researchers has declaredcultivated rabbi Date in Sistan and Baluchestan province are really unique in the world .Growing and cultivation of Rabbi Datefruit due to the growing capabilities and resistance against low irrigation play an important role in agriculture industry of Iran!
OnlyProductions of 76 palm trees of the total existing palm trees in Saravan city can be harvest which among the different kinds of dates ,Rabbi date fruit because of economic and nutritious values is known as the best dates fruits in the province!
Packagingprocesses of Iranian Rabbi date fruit are accomplished by mode technologies and equipped machines ,experienced experts and observing health tips which finally would be kept in equipped cold storage buildings during the 4 seasons of the year.

What is Rabbi Date?

The most exquisite species of dates are produced in Iran. The fruit has a large variety and more than 400 varieties of the fruit, some of which acclaimed worldwide, are produced in the southe, southweste, and southeaste palm groves of Iran.
TheRabbi Dates are one of the best and earliest dates in the world, which just grows in Iran. This semi-dried grows in Sistan and Baluchestan province (one of the 31 provinces of Iran).
Rabbi Dates is kind of dates which have thin skin, brighter than the color Mazafati variety, much sap, low humidity, small core, long in size and are the earliest date in the Iran country.also, this fruit has the most economic and nutritive value in Iran!

Rabbi Date History

The fresh Rabbi Date grows in Iranshahr,Zabol, Chahbahar and Saravan cities of the Sistan and Baluchestan province. These cities are most important areas in the production of Rabbi Date in the Iran.
Sistan and Baluchestan province is the statistic community, because it is the largest producers of date and there is highest level of cultivation in this region. Owing to its potential in the north& the south, the province has a long history in agriculture. The Sistan was once called Iran’s granary. The most important agricultural products are: dates, citrus and etc.

Where is Rabbi Date Growing?

Rabbi Date is one of the earliest and delicious semi-dried dates in the world that is cultivated in Iranshahr,Zabol, Chahbahar and Saravan cities of the Sistan and Baluchestan province.Under cultivation date in this region is equal to 11552 hectares that are produced in the cities of Zahedan, Iranshahr, Zabol, Chahbahar and Saravan. Total production of the province is equal to 170000 tons. The palm of Sistan and Baluchestan province exports to the European and Arabic countries. With yield of 11552 tons and with 12881518 $ value. (Statistical Yearbook of Agriculture Organization of Sistan and Baluchistan province, 2009). Date cultivates about 2000 yearsold in this area. Most important date varieties are Mazafati and Rabbi.Since, the palm has an important role in economics, thus point to correct use of fertilizers and agricultural operations can increase the quality and quantity of palm. The objective of this study is optimizing the consumption of fertilizers in the Sistan and Baluchestan province.

Rabbi Date Moisture

Rabbi Date Moisture is nearly under 16%.

Rabbi Date color

Rabbi Date has attractive black color which is reddish black and soft texture.

Rabbi Date Shape

Rabbi Date shape is Long, oval, Semi dry, Linear, juicy and has thin skin with a little seed.

Rabbi Date Size

Rabbi Date size is long, round(its size is available in relative) and its grade is normal, also there is anotherkind of Rabbi Date which is smaller, more dry and is so hard.

Rabbi Date Types

The Rabbi Date planting areas in Iran are:

  • Iranshahr and Zabol : their quality is high
  • Chahbahar and Saravan: their quality is good!

And each can be divided into into two types of pitted and un pitted.

Rabbi Date Taste

Rabbi date has best tasting varieties ofdates, because this date taste is sweet and has a unique delicious and indescribable taste.

Rabbi Date Harvesting Time

Rabbi date harvesting time is usually end of August and usually continues until two month.

Rabbi Date Packing

Our company is always offering high quality products and most favorable service for our buyers, we take quality as important as service. Packaging and export of these Date Fruit which within the thirty years ago, the company have had impressiverecord in this field.
Features of Rabbi Date Packing:

  • Our product is available in three grades of AAA, AA and A
  • Having a brand in the domestic and inteational level
  • Packaging: 500 Gr Carton Box 700 Gr Carton Box 5 Kg Carton Box 10 Kg Carton Box

 

Rabbi Date Keeping Temperature

Rabbi Date is a semi-dried Date fruit which can be kept in normal temperature of room. The Shelf life is about12 month (1 year) under interim fumigation but packaging processes of Iranian Rabbi Date fruit are accomplished by mode technologies and equipped machines ,experienced experts and observing health tips which finally would be kept in equipped cold storage buildings during the 4 seasons of the year.

Rabbi Date Nutrition Fact

Rabbi Date due to the natural nutritioussubstances has high nutritious value. This date is rich of nutrition and contains minerals (potassium, magnesium, protein and etc.),Vitamins (like vitamin A, vitamin B complex, vitamin C and etc.) and sugars (likefructose and etc.).
Fruit Calories are made up of mostly simple carbohydrates, some proteins, and very little fat. 100 grams of dried- date Rabbi has about 300 calories and is composed of about 70% carbohydrates, 2.2% protein, 0.6% fat while fresh dates Rabbi contain about 160 calories.

Rabbi Date Benefits

Rabbi date is benefit for us because it is rich in nutrients such as vitamins, minerals and etc.
We are mentioned briefly some of the benefits for you in here:

  • Rabbi Date fruit has the most economic value so known as pure gold in Sistan and Baluchestan province.
  • The vital substances of this fruit are Lactose and Fructose which are rich source of natural sugar and is not harmful for those who are suffered from high blood sugar.
  • Iranian Rabbi Date fruit is an appetizer which prevents from cancer of digestive system, improves gastrointestinal function, and helps to relieve nervous tensions and treatments of diseases such as Anemia and high fat level.
  • The Date fruit due to excessive sugar content which mostly includes simple sugars will cause to weight-gain. Latest provided research has shown Dates due to being classified in fruits group includes all benefits of vegetables and fruits; moreover, its trace amount of fat hasresulted to be considered as a low-fat nutritious food!
  • Blood pressure: The Date fruit also is rich source of potassium thatis so necessary for preventing of high blood pressure and strengthens the nerves.
  • Anemia: Dates have a high mineral content, which is beneficial for many different health conditions, but their impressive levels of iron make them a perfect dietary supplement for people suffering from anemia

 

Rabbi Date Seed

  • Date fruit seeds have been demonstrated to possess high antioxidant activities due to their high content of flavonoids and phenolic compounds. Date seeds oil is suitable for use in soap and cosmetics. Date palm seeds contain 0.56–5.4% lauric acid. They can also be processed chemically as a source of oxalic acid.
  • The seeds are also bued to make charcoal for silversmiths, and canbe strung in necklaces. Date seeds are also ground and used in the manner of coffee beans, or as an additive to coffee.
  • Experimental studies have shown that feeding mice with the aqueous extract of date pits exhibit anti-genotoxic and reduce DNA damage induced by N-Nitroso-N-methylurea.

 

Rabbi Date Uses

Dry or soft dates (Rabbi, Piarom,Mazafati, and etc) are eaten out-of-hand, or may be seeded and stuffed, or chopped and used in a great variety of ways: on cereal, in pudding, bread, cakes, cookies, ice cream, or candy bars. The pitting may be done in factories either by crushing and sieving the fruits or, with more sophistication, by piercing the seed out, leaving the fruit whole. The calyces may be mechanically removed also. Surplus dates are made into cubes, paste, spread, powder (date sugar), jam, jelly, juice, syrup, vinegar or alcohol.
Also other products such as palm sugar, chocolate, Fruit Bar, raw material of some soft drinks which comes, in addition to high durability, shipping is easy and requires no refrigeration.

Rabbi Date Exporting Markets

In the inteational and export markets,Rabbi Date is known as a semi-dried Date fruit which has notable economic benefits for palm owners. Growing and cultivation of Rabbi Datefruit due to the growing capabilities and resistance against low irrigation play an important role in agriculture industry of Iran! Therefore, in addition to the domestic demand, the inteational marketsdemand for this Iranian product.
Our company exports their products to all over the world including UAE, Iraq, India, Russia, Ukraine, Pakistan, Europe and other countries.

Rabbi Date Price

According to the the quality is vary from 1.5 to 3 USD per each Kg

Rabbi Date Supplier

Gilda dates company in  iran is one of the most prominent andthe largest supplier of the Date Fruit in Iran.Gilda dates company in  iran was established in 1980 in order to providing and supplying various fresh kinds of the dateFruit such as pitted, fresh and dried Dates in Iran and even abroad countries.The main activities of the Gilda dates company in  iran is growing, packaging and export of these Date Fruit .


AdmirorGallery 4.5.0, author/s Vasiljevski & Kekelje

 

+ نوشته شده در  چهارشنبه 28 مهر 1400ساعت 22:18  توسط مظاهری 

صادرات خرما بسته بندی پیارم

 

صادرات خرمای پیارم

شما می توانید جهت اطلاع از نرخ صادرات انواع خرما از جمله صادرات خرمای پیارم به صورت بسته بندی شده ، جهت خرید و صادرات خرمای پیاروم ، همچنین برای دریافت قیمت عمده فروشی خرما پیارم صادراتی با شماره 03137714884 تماس بگیرید

خرما پیارم یکی از مرغوب ترین و مشتری پسندترین نمونه های خرمای تولید شده در جهان میباشد. خوشبختانه این خرمای مرغوب در ایران نیز برداشت می شود. خرمای پیارم سالانه سهم بالایی از نرخ صادرات خرمای ایران را به خود اختصاص داده است.
آیا میدانید خرمای پیارم در چه مناطقی از ایران برداشت می شود؟
مرغوب ترین خرمای پیارم برداشت شده در ایران، مربوط به شهرستان حاجی آباد می باشد.

 

صادرات خرمای پیارم

شما می توانید جهت اطلاع از نرخ صادرات انواع خرما از جمله صادرات خرمای پیارم به صورت بسته بندی شده ، جهت خرید و صادرات خرمای پیاروم ، همچنین برای دریافت قیمت عمده فروشی خرما پیارم صادراتی با شماره 03137714884 تماس بگیرید

خرما پیارم یکی از مرغوب ترین و مشتری پسندترین نمونه های خرمای تولید شده در جهان میباشد. خوشبختانه این خرمای مرغوب در ایران نیز برداشت می شود. خرمای پیارم سالانه سهم بالایی از نرخ صادرات خرمای ایران را به خود اختصاص داده است.
آیا میدانید خرمای پیارم در چه مناطقی از ایران برداشت می شود؟
مرغوب ترین خرمای پیارم برداشت شده در ایران، مربوط به شهرستان حاجی آباد می باشد.

یونجه خوزستان

تولیدی جعبه شیرینی در تهران

بانک اطلاعات مشاغل

خرمای پیارم حاجی آباد

حاجی آباد یکی از شهرستان های استان هرمزگان می باشد که در جنوب ایران و در شمال استان هرمزگان واقع شده است.
شهرستان حاجی آباد از نظر آب و هوایی تابستان هایی گرم و خشک و نسبتا زمستان هایی سرد دارد. به دلیل نزدیکی و مجاورت این شهرستان به استان کرماندوره گرما در شهرستان حاجی آباد نسبت به سایر شهرهای استان هرمزگان کمتر است. که همین مسئله باعث شده حاجی آباد یکی از مرغوب ترین نمونه های خرما در کشور را در خورد پرورش دهد. لازم به ذکر است خرمای پیارم از ارقام دیررسخرما به شمار می آید.
یکی از مواردی که در بحث صادرات انواع خرما بسیار حائز اهمیت می باشد نحوه بسته بندی محصولات و فرآورده های خرما می باشد. نحوه بسته بندی علاوه بر زیبایی محصول در نگهداری و حفظ تازگی خرما بسیار موثر می باشد. خرمای پیارماز نمونه ارقام نیمه خشک خرما محسوب می شود و برای نگهداری نیاز به امکانات خاص و هزینه برداری نمی باشد و حتی در دمای اتاق نیز قابلیت نگهداری را دارد.

خرمای پیارم حاجی آباد

حاجی آباد یکی از شهرستان های استان هرمزگان می باشد که در جنوب ایران و در شمال استان هرمزگان واقع شده است.
شهرستان حاجی آباد از نظر آب و هوایی تابستان هایی گرم و خشک و نسبتا زمستان هایی سرد دارد. به دلیل نزدیکی و مجاورت این شهرستان به استان کرماندوره گرما در شهرستان حاجی آباد نسبت به سایر شهرهای استان هرمزگان کمتر است. که همین مسئله باعث شده حاجی آباد یکی از مرغوب ترین نمونه های خرما در کشور را در خورد پرورش دهد. لازم به ذکر است خرمای پیارم از ارقام دیررسخرما به شمار می آید.
یکی از مواردی که در بحث صادرات انواع خرما بسیار حائز اهمیت می باشد نحوه بسته بندی محصولات و فرآورده های خرما می باشد. نحوه بسته بندی علاوه بر زیبایی محصول در نگهداری و حفظ تازگی خرما بسیار موثر می باشد. خرمای پیارماز نمونه ارقام نیمه خشک خرما محسوب می شود و برای نگهداری نیاز به امکانات خاص و هزینه برداری نمی باشد و حتی در دمای اتاق نیز قابلیت نگهداری را دارد.

+ نوشته شده در  چهارشنبه 28 مهر 1400ساعت 22:17  توسط مظاهری 

قالب سازی سنگ مصنوعی و راه اندازی خط تولید سنگ مصنوعی


حجر صناعی دیکورات داخلیة
شرکت سنگ مصنوعی اسپادانا یکی از بزرگترین واحد های تولیدی قالب سنگ مصنوعی در ایران است که در زمینه راه اندازی و آموزش تولید سنگ مصنوعی نیز فعالیت دارد.
تنوع فراوان محصولات این شرکت باعث شده است که محصولات قالب سنگ مصنوعی این شرکت به کشور های اطراف ایران مانند عراق و افغانستان نیز ارسال شود.
 چندین خط تولید سنگ مصنوعی در بغداد، سلیمانیه،اربیل ، هرات و کابل توسط شرکت اسپادانا راه اندازی شده است
برای خرید دستگاه و  قالب های سنگ مصنوعی روی لینک های زیر کلیک کنید
از ویژگی های برتر این واحد قالب سازی میتوان به کیفیت و تنوع بالای محصولات آن اشاره کرد:
این قالبها به هیچ عنوان نمی شکنند و دارای عمر طولانی هستند
۲: ملات به این قالبها اصلا نمی چسبد  بنابراین اصلا نیاز به اسید شویی ندارید
و پس از هر بار تولید و درآوردن قالب  میتوانید بدون اسید شویی از رنگ متفاوتی  استفاده کنید
۳:در این قالبها ملات از قالب به راحتی جدا میشود و در نتیجه لب پریدگی هم ندارید
برای مثال ۱۵۰ متر موزاییک را به راحتی ظرف مدت ۱.۵ الی ۲ ساعت  میتوانید از قالب در بیاورید

بانک اطلاعات مشاغل

+ نوشته شده در  چهارشنبه 28 مهر 1400ساعت 22:13  توسط مظاهری 

فروش سنگ ساختمانی

سنگ ساختمانی لوکس
فروش انواع سنگ ساختمانی نما و کف ، سنگ ساختمانی ارزان و لوکس

سنگ ساختمانی لوکس

مرمریت سیاه

سنگ مرمریت سیاه

گرانیت مشکی نطنز

 

کارشناس فروش سنگ

09134090995

آدرس:اصفهان،شهرک صنعتی محمود آباد خیابان ششم

+ نوشته شده در  چهارشنبه 28 مهر 1400ساعت 22:15  توسط مظاهری 

آموزش مکالمه زبان انگلیسی

آموزش مکالمه زبان انگلیسی

جهت مشاوره و شرکت در کلاس های آموزش مکالمه در اصفهان با  خانم مسائلی  09137932055  تماس بگیرید

مکالمه فشرده زبان انگلیسی در اصفهان

یادگیری زبان انگلیسی مهم است و مردم در سراسر جهان تصمیم به مطالعه آن  به عنوان زبان دوم و زبان خارجی دارند. بسیاری از کشورها انگلیسی را به عنوان زبان دوم در برنامه درسی خود در نظر می گیرند و کودکان در سن نوجوانی زبان انگلیسی را یاد می گیرند.
با این حال، آیا می دانید چرا یادگیری زبان انگلیسی بسیار مهم است؟
انگلیسیزبان علم، هواپیما، کامپیوتر، دیپلماسی، و گردشگری است. دانستن زبان انگلیسی شانس شغل شما را در یک شرکت چند ملیتی در داخل کشور خود یا یافتن کار در خارج از کشور افزایش می دهد.
زبان رسمی 53 کشور است. این افراد زیادی هستند که با آنها ملاقات و صحبت می کنند.
انگلیسی به عنوان یک زبان اول توسط 400 میلیون نفر در سراسر جهان صحبت می شود.
زبان انگلیسیصنعت رسانه است. اگر شما انگلیسی صحبت کنید، شما  نیاز به  ترجمه و زیرنویس ندارید. دیگر برای لذت بردن از کتاب های مورد علاقه، آهنگ، فیلم و تلویزیون نیازی به ترجمه و زیر نویس نخواهید داشت .
زبان انگلیسی نیز زبان اینترنت است. بسیاری از وب سایت به زبان انگلیسی نوشته شده است - شما قادر خواهید بود آنها را درک و برای شرکت در انجمن و بحث استفاده کنید.
انگلیسی بر اساس الفبای ساده است و در مقایسه با سایر زبانها نسبتا سریع و آسان است.
انگلیسی نه تنها مفید است، بلکه  پیشرفت خوبی را احساس می کنیداز یادگیری زبان انگلیسی لذت خواهید برد.
ازآنجا که زبان انگلیسی در بسیاری از کشورهای مختلف صحبت شده است، هزاران مدرسه در سراسر جهان وجود دارد که برنامه های زبان انگلیسی را ارائه می دهند. اگر شما انگلیسی صحبت می کنید، فرصت های زیادی برای پیدا کردن یک مدرسه و دوره مناسب برای نیازهای دانشگاهی شما وجود دارد.
 با یادگیری زبان انگلیسی، شما همچنین در مورد سایر فرهنگ ها یاد خواهید گرفت. چند تجربه باعث می شود که شما به عنوان یک فرد بیش از یادگیری ارزش ها، عادت هاو شیوه زندگی در یک فرهنگ متفاوت از خودتان باشد

آموزشگاه زبان انگلیسی در اصفهان

آموزش حسابداری آموزش غیر حضوری زبان انگلیسی

آموزش غیر حضوری زبان انگلیسی برای کودکان

آموزش زبان انگلیسی

آموزش آنلاین زبان انگلیسی با واتس اپ

آموزش آیلتس در اصفهان

 

+ نوشته شده در  چهارشنبه 28 مهر 1400ساعت 22:14  توسط مظاهری 

ابزار دور پنجره سیمانی

 

 

 

ابزار سیمانی دور پنجره با قالب های سمنت پلاست

ساخت قالب های سنگ مصنوعی برای طراحی و قاب دور پنجره و ایجاد نمای سنگ دور پنجره

قالب های مخصوص برای ابزار سیمان کاری ، دور پنجره های شیک و متفاوت در ابعاد مختلف

 انواع حفاظ پنجره ضد سرقت

جهت سفارش قالب تماس بگیرید 09134101292

ابزار دور پنجره سیمانی ، نمای سنگ دور پنجره ،طرح نمای دور پنجره، قاب دور پنجره با سنگ،طرح قاب دور پنجره ،قاب سنگی دور پنجره،نمای دور پنجره ساختمان، قاب پنجره با سنگ


 

+ نوشته شده در  چهارشنبه 28 مهر 1400ساعت 22:12  توسط مظاهری 

فروش و صادرات خرما

فروش و صادرات خرما
کمپانی ما با عنوان آتیه ارگ آتبین بزرگترین و پیشرفته ترین کمپانی در زمینه ی صادرات خرمابه کشور های اروپایی و آسیایی می باشد که در سال حدود 21500 تُن صادرات خرمای مضافتی بم به کشور های اروپایی با برند گیلدا دارد.و با وجود مشکلات زیادی که در راه صادرات خرمای ایران وجود داد به جهت گسترش صادرات غیر نفتیو ارتقا اقتصادی در این زمینه مصمم هستیم

نیازمندی های اصفهان

گز اصفهان

+ نوشته شده در  چهارشنبه 28 مهر 1400ساعت 22:11  توسط مظاهری 

رطب مضافتی بم

رطب مضافتی بم

شرکت خرمای کیمیا رز یکی از بزرگترین شرکت های صادرات خرما در ایران میباشد. این شرکت تجربه صادارت خرما به آلمان،صادارت خرما به مالزی ،صادارت خرما به ترکیه و صادرات خرما به روسیه را دارد. . برای دریافت لیست قیمت خرمای صادارتی با ما تماس بگیرید،همچنین برای دریافت مشاوره در صادرات خرما.کمپانی خرمای کیمیا رز با توجه به تجربهچندین ساله میتواند راهنمای صادارت خرما به کشور مورد نظر شما باشد.
 

فروش رطب مضافتی بم،کیمیا رز کشت دهنده و صادر کننده بهترین رطب مضافتی بم در ایران

نیازمندی های اصفهان

گز اصفهان

+ نوشته شده در  چهارشنبه 28 مهر 1400ساعت 22:11  توسط مظاهری 

خدمات سئو در اصفهان

خدمات سئو در اصفهان

خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت (SEO)

فروش بک لینک با کیفیت قوی برای افزایش رتبه وب سایت مناسب برای سئو کار های حرفه ای ، افزایش سریع رتبه وب سایت با بک لینک فن سئو سایت

سئو و بهینه سازی سایت در اصفهان تخصص ماست ،با سئو اصولی سایت خود، کاری کنید جستجوی کاربران به شما ختم شود.

طبق آمار، بزرگترین کانال ورودی مخاطبان به وب سایت شما، جستجو است. پس سئو و بهینه سازی سایت می‌تواند در افزایش ترافیک مرتبطشما تاثیر چشمگیری داشته باشد. اما سئو سایت باید با آگاهی درست و به صورتاصولی انجام شود و اگر به دست افراد غیر حرفه‌ای سپرده شود، ممکن است نتیجه آن عکس باشد

تماس با کارشناس سئو:09134243779

+ نوشته شده در  چهارشنبه 28 مهر 1400ساعت 22:10  توسط مظاهری 

نما رومی سیمانی

نما رومی سیمانی

ستون های نما رومی بتنی با قالب های اسپادانا

تولید انواع قالب سنگ مصنوعی برای نما های رومی شامل ستون و سر ستون-نمای رومی سیمانی  و نما رومی کلاسیک-نمای رومی و لندنی

قالب سر ستون نما رومی سیمانی

 انواع حفاظ پنجره ضد سرقت

قالب نما رومی

+ نوشته شده در  چهارشنبه 28 مهر 1400ساعت 22:12  توسط مظاهری